domingo, 24 de noviembre de 2013

Començem el Rossinyol !

Hola a tots ! Per fi ja ha començat el que tots els mentors i mentorats estavem esperant, i que bé que ha començat :)

El divendres passat a Blanes es va realitzar la festa d'iniciació del Projecte Rossinyol. En ella, per a mentors i mentorats ens poguéssim conèixer i saber quina era la nostra parella, les encarregades del rossinyol de Blanes se les van arreglar creant un puzle amb diferents peces, on cada una només corresponia amb l0altre unint el mentorat amb el mentor. Jo estava preocupada perquè no veia a cap amb la meitat de la meva peça fins que vaig trobar a la Singrid.

La Singrid és la meva mentorada, és una noia d'onze anys que estudia al mateix col·legi que vaig estudiar jo de petita, el Mossen Joan Batllle del barri de Ca la Guido de Blanes. Aquest fet em va fer molta gràcia i moltíssima il·lusió que totes dues compartíssim una cosa. Després de parlar amb ella em va explicar que ella venia de Romania i feia dos mesos que va arribar a Blanes amb la seva mare, pare i germanes l'Andrea , que també participa en el Projecte Rossinyol i la seva altra germana petita. La primera trobada va ser genial ! Em va donar la sensació que es tractava d'una noia molt activa, oberta i extravertida, quina il·lusió!! Després de parlar totes dues ja teníem ganes de començar a quedar, tant era l'emoció que vam quedar per veure'ns a l'endemà (dissabte).

Dit i fet, el dissabte ja vam quedar per posar-nos al dia i coneixen's una mica més. Durant la quedada vam anar a fer un volt pel centre del poble, vaig preguntar.li una mica per quines coses li agradava fer i que coneixia de Blanes. La Singrid em va contestar que li agradava molt fer atletisme, allà a Romania en feia i ara estava pendent de trobar un lloc on poder apuntar-se a tornar a fer. I tan bona que és que em va explicar que només amb onze anyets ja ha guanyat una medalla d'or i plata en atletisme! Mare meva quina por, és tota una esportista, hauré de posar-me a fer esport per poder jugar i córrer amb ella ! jajaja També em va explicar que cada tarda anava a córrer amb el seu pare i la seva germana Andrea pel passeig de Blanes d'una punta a l'altre, mare meva quina passada vaig dir-li ! :O. Però el que em va cridar més l'atenció és que em va confessar que de gran li agradaria dedicar-se al patintatge artístic. Queda clar que li agrada molt l'esport, ja que a més a més juga a voleiball.

Mentres anàvem parlant vam veure el mercat de les verdures i li vaig ensenyar algunes de les fruites i com es deien en catalàdesprés vam anar a la biblioteca comarcal de Blanes, vam llegir un tros d'un llibre que li va agradar molt i va jugar al twister en anglès! Per últim i per acabar el dia, vam ajuntar-nos amb la seva germana Andrea i la seva mentora i totes quatre vam anar a fins al cine perquè mai avien estat.

Va ser un molt bon començament i totes dues ja estem molt il·lusionades i amb ganes de tornar a veure'ns el pròxim dia, quines ganes!!

Així que aquí ho deixo i fins a la pròxima publicació :D

...... a sí, ja no m'en recordava pas, pel camí entre una cosa i l'altra també vam conèixer a en Micky Mouse ! jajaja

Algunes de les fotos que vaig fer a la Sigrid el dissabte on també surt la seva germana (és molt fotogènica i li agrada molt fer-se fotos ;D)




No hay comentarios:

Publicar un comentario