martes, 4 de febrero de 2014

Poder compartir, consells, emocions, sentiments; formem un camí juntes...

Hola a tots! 

Després d'un llarg temps sense publicar pels exàmens, ja tornem ha estar aquí la Sigrid i jo ! Aquestes últimes quedades han significat un gran pas en la nostra comunicació i relació com a mentorada i mentora. En cada quedada noto que compartim més emocions, pensament personals i que la cosa va per bon camí. En aquests últims dies la Sigrid s'ha obert més a mi i m'ha explicat les seves pors, il·lusions, somnis, amistats i moltes més coses de les quals em considero molt afortunada de poder saber.

Per explicar una miqueta el que vam fer, us diré que vam intentar aprofitar el màxim ja que el temps no ens va acompanyar molt. La primera quedada després de cap d'any vam anar la Sigrid, la seva germana Andre i jo a la Biblioteca Comarcal de Blanes i totes tres juntes vam jugar a diferents jocs que vaig portar com el Bla, bla, bla.., domino i molts més. També vaig ajudar-les una mica a buscar informació per a una presentació de treball que havien de fer i per últim vam mirar alguns llibres sobre animals, en especial gats i gossos que els tornen boges !

En la segona quedada, la Sigrid i jo vam pujar al Castell de Sant Joan, un joc molt emblemàtic de Blanes i personalment dels més bonics, especials i màgics. Vaig prometre a la Sigrid que un dia la portaria i, dit i fet ! Es va quedar parada per el paisatge que es veia des de allà. Vaig explicar-li quin eren els pobles del costat, la muntanya del Motseny, racons de Blanes i vam jugar a veure qui trobava abans la seva casa. A continuació, vam seguir caminar i vaig portar-la cap a Sant Francesc una cala petitona entre Blanes i Lloret que també és molt bonica i encara li va agradar més. Allà ens vam asseure vora la mar i vam estar parlant de les nostres coses. Considero que aquella quedada va ser molt especial i on vam compartir més coses.

Per últim, aquest dissabte vaig sorprendre a la Sigrid i em vaig emportar a nosaltres la Pucca, la gossa dels meus avis i vam estar tot el mati jugant a la platja amb la gossa i passejant-la per tot el passeig de mar. Això si, havíem de recuperar forces així que vam anar a una cafeteria on vam estar ven calentones i la Sigrid es va menjar una xocolata calenta i un croissant amb molt de gust ! jajajajaj

Doncs, això es tot i fins la pròxima ! :)


Com sempre, us deixo algunes fotos de la sortida a Sant Juan i Cala Sant Francesc (Cala Bona)







No hay comentarios:

Publicar un comentario