domingo, 16 de marzo de 2014

El meu bitxo !


Que tal va tot Rossinyolets !

Ja tornem a estar aquí després d'unes quantes quedades !!! Cal dir que cada vegada estic molt més alegre de poder participar en aquest projecte i cada vegada me n'alegro més que el destí escollis que fos la mentora de la Sigrid !

Aquestes ultimes quedades no han estat genial, han estat com diu ella, SUPER genial ! es una passada poder observar com la nostra relació a anat canviat des del inicis fins al punt d'avui dia. Cada vegada ens entenem millor, parlem molt més de temes que ens agraden i tenim en comú, coneixem molt més l'una de l'altra. De veritat que és una sensació que em plena molt i que me n'alegra poder-ho compartir amb una altra personeta petitona però que com diu la gent és molt gran i et fa sentir molt gran a tu !.

Com podeu observar estic molt entusiasmada jajajaja.

Expressada una miqueta la meva vessant més sentimental parlaré una mica de com han anat aquestes últimes quedades. Doncs bé, després de la quedada amb la passejada canina, el dissabte 22 de febrer la Sigrid, la meva germana i jo vam anar al poble del costat Lloret de mar per fer una visita, tot i que la Sigrid ja i havia anat una vegada però vaig ensenyar li racons que com jo i ella diem són "racons fantàstics, de fantasia" amb un encant que a nosaltres ens encanta. Resumint comptes, vam anar pels passejos de ronda que hi ha pel castell de Lloret de mar (Cala Trons) i pel passeig de mar de Lloret de Mar. Per entretenir-nos una mica va, continuar la visita amb una partideta a l'auto de xocs on ho vam passar pipa, com vam riure... tant.. que després de pujar seguíem riguent ! A això si entre mitja un Mc donalds va caure segur ! Quines golafres som !.

La següent quedada va ser el dissabte 1 de Març on vam tornar a Lloret de Mar, però aquesta vegada va ser una quedada passada per aigua perquè vam anar a la piscina coberta de l'Hotel Olímpic de Lloret de Mar. I preguntareu, i com és això? Bé, en quedades anterior amb la Sigrid parlant parlant em, va explicar que ella sabia només nadar amb "patos" però no sense i vam parlar que a l'estiu estaria bé poder anar un dia juntes a la platja així que li vaig prometre ensenyar li a nedar. Dit això vaig estar buscant llocs per on poder ensenyar li a nedar i vaig pensar en la Piscina de l'olímpic de Lloret i dit i fet ! Vam anar-hi. La idea li va fer molta il·lusió i senyores i senyors, vam aconseguir que aranès una mica a nedar sense "patos" clar que la tècnica cal perfeccionar-la però això ja ho anirem fent ;) Va ser una de les millors quedades, ja que vam fer activitats de confiança i també vam jugar i que ve que si estava a l'aigua !

El dissabte passat 8 de març, vaig pensar que com feia tan bon dia podíem anar a fer polseres a la platja així que vam estar el matí del dissabte fent polseres caseres amb les petxines que vam buscar a la platja, pintant-les, enganxant decoracions i boletes. Van quedar molt boniques i la Sigrid va fer una per al dia de la mare que en Romania era aquesta setmana.

Avui diumenge, em aprofitat i em anat a jugar amb un estel que tinc a cassa. Li he ensenyat una mica ha fer-ho servir però ella ja n'es una experta després ens em ajuntat amb la seva germana i la seva mentora Eli i totes em jugat juntes i després em anat a prémer un gelat a la gelateria jugant a jocs per parlar com el telefono. Ha sigut un no parar de riure !

Pd. El títol va dirigit a què sempre que parlo amb la Sigrid li dic "el meu bitxo perquè és molt trempada i molt maca" i avui m'ha confessat que li agradava que li crides amb aquest nom. aquesta nena es fa estimar moltíssim, me la menjo ! jajaja Però ella m'ha dit que em dirà patata perquè sóc molt patosa :'( ... Espero que canviï d'opinió jajajaj

Per últim us adjunto com sempre algunes imatges de les quedades!



Dia a Lloret de mar !








Polseretes a la platja ! :D




Vola Vola ^_^






I aqui els detalls que em fa i regala !!!! T'estimu bitxo !





No hay comentarios:

Publicar un comentario